úterý 28. dubna 2015

Challenge 4/2015 - hlasování



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do středeční půlnoci a ve čtvrtek 30.4. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

AIDEE
pták - embosování - textura

ALONA
razítko - embossovaní - chipboard

EVA
kvítí - embossování - kovová ozdoba

IVANA
razítko - kvítí - provázek

IVETA
razítko - kvetiny - šnúrka

LUCIE
razítko, kvítí, provázek
provázek, embossování, cákance
 kvítí, embossování, kovová ozdoba

MARCELA
razítko - kvítí - provázek

PETRA
 razítko - pták - cákance
razítko - kvítí - provázek
provázek - textura - chipboard


RADKA
razítko - kvítí - provázek

SOŇA
razitko - kvítí - provázek

VERONIKA
razítko - pták - cákance

VĚRA
razítko - kvítí - provázek

ZUZANA
kvítí - embossování - kovová ozdoba
razítko - kvítí - provázek

22 komentářů:

  1. Já hlasuji pro album pro babičku, nejsem si 100% jistá, jestli k tomu patří autorka napsaná nad nebo pod, jde to (na mobilu) špatně poznat. Žaneta D.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky pro babičku, teda pro Lucii...

    OdpovědětVymazat
  3. ja davam svoj hlas Eve - moc pekne prianie

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji pro Ivetku a její svatební krabičku. Andrys.k

    OdpovědětVymazat
  5. Album pro babicku. Lucie. DOKONALOST !

    OdpovědětVymazat
  6. Album pro babicku. Lucie. DOKONALOST !

    OdpovědětVymazat
  7. Opet moc krasne projekty ... dam ale na prvni dojem a za me dnes hlas pro Alonu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbilo se mi více projektů, ale dneska mě nejvíc oslovilo přáníčko od Ivany. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  9. Lucie, album pro babicku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lucie, album pro babicku :) Radka Becicova

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj holky, můj hlas tentokrát patří Marcele za krabičku

    OdpovědětVymazat
  12. hlas pro Alonu, obdivuji to barevne hyreni, ale zaroven hamonii stranky ... tohle bych v zivote neposkladala ...

    OdpovědětVymazat
  13. Hlasuji pro Alonu, líbí se mi vyvážená kompozice i svěží barevnost

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny jsou tak krásné - pro mne hlas pro Petru to je můj top .-O krása

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem váhala a váhala a nakonec za mě rozhodla dcerka. Hlas tedy pro Věru. Hlasuje: Verča Sembolová

    OdpovědětVymazat
  16. Treti den se mi nedari udelat komentar... Furt to pada. Jeste jednou a lepe. Hlas pro Aidee. Kdyz uz ptaka, tak rozhodne zleho. Ne tam pouzita opravdova gumicka, ze? Chytre.

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mi to nešlo - až teď! Hlasuji pro Alonu, dokonalost! Hana Píšťková

    OdpovědětVymazat
  18. Iveta ... ta krabicka je uzasna :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover