neděle 12. dubna 2015

PROJECT LIFE day

PAPERO AMO PL SADY
Lea


Dnešní Project life day jsem pojala pro mě trochu netradičně :-). Na svůj osmý týden jsem použila úžasné kartičky Perfektní den a Měsíce. Takže pro ty z vás, které ještě váháte (kartičky se vám můžou zdát moc barevné), mám malou inspiraci a jeden tip :-). K sadě Perfektní den jsem si vyrobila vlastní barevně ladící kartičky.



Použíla jsem akvarelový papír (koupíte v papírnictví), vodu v rozprašovači, Distress inkoust (odstín PEACOCK FEATHERS ) a akvarelovou barvičku H2O Luminarte (odstín Sunburst).

Barvení pomocí Distres inkoustů jsem provedla následovně… Na pracovní podložku jsem si oťupala polštářek distress inkoustu, pomocí rozprašovače jsem inkoust naředila vodou a “vymáchala” akvarelovou čtvrtku. Vše jsem přesušila horkovzdušnou pistolí. Některá místa jsem v inkoustu “vymáchala” ještě několikrát, vždy jsem přesušila pistolí.





Princip barvení akvarelové čtvrtky pomocí Luminarte barviček je téměř stejný jako u Distress inkoustu, ale s tím rozdílem, že jsem si barvičku na podložku nanesla pomocí štětce s vodou. Takto nabarvenou čtvrtkou jsem podložila únorovou kartičku a fotku. 




Je to velice jednoduché a rychlé :-), takže určitě si něco podobného vyzkoušejte.



Na úvodní kartičku s označením týdne jsem použila úžasná písmenka do Amy Tangerine. Karičku s měsícem jsem doplnila číslicemi z abecedy od Jillibean Soup, která už se nevyrábí, což je veliká škoda :-(.




Journalingovou kartičku jsem si dodzobila pomocí šablony Memory Box , černého Distress inkoustu a houbičkového aplikátoru.






Na dozdobení stránek jsem také použila novinkové epoxydové samolepky Amy Tangerine , pěnové samolepky Heidy Swap a českou kartičku, která byla v loňském červnovém creative kitu.








Moc se mi líbíla účtenka z jedné moc příjemné vesnické hospody, tak jsem ji musela do svého PL nějak zakomponovat. Bohužel to nešlo jinak, než ji schovat za kartičku s journalingem.





Doufám, že jsem vás trochu inspirovala :-) 
Hezký PL day!

1 komentář:

  1. paaaaani, to je barev!! kdybych nevedela, ze clanek vznikl jiz pred Paige Evans, tak bych videla souvislost ... ale tohle asi bude ta neter, vid.. mooooc se mi to libi!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover