pátek 22. ledna 2016

CREATIVE KIT návod

DIY Journal
Lucia

Ahojte! Rozmýšľam už 10 minút, ako začať tento článok, keďže by sa asi patrilo nejaké milé slovo po takom dlhom čase... ale keďže mi to veľmi nejde, poďme rovno na vec!

Teším sa VEĽMI, že som späť v Papero Amo rodinke! A že znova mám možnosť deliť sa s vami o tvorivé postupy a nápady ... ako aj v dnešnom návode:) Hneď aj začnem mojou srdcovkou – zápisníčkom. Tento bude takým žurnálovým zápisníčkom na rok 2016 (na citáty, kreslenie a všetko možné). 

1. Ako inak, budeme potrebovať zopár A4 čistých papierov, jeden hrubší – výkres – na obálku (prípadne štruktúrovaný Core´dination papier), Crop–a–dile, bakers twine na zviazanie zápisníka, priechodky, väčší klip, ktorý bude zápisník držať zatvorený – a samozrejme veci na ozdobenie – ja používam zvyšky januárového (lednového ; -) kitu.  

Okrem vecí na obrázku sa nám zíde aj orezávak, pravítko, šijací stroj. A priehľadný celofánový obal – môžeme použiť ten z kraft papiera z kitu (obrázok nižšie).



2. Najprv si nachystáme papiere – ohneme na polovicu a vysekneme dierky.


3. Stránky ešte nezväzujte spolu. Najprv si ozdobíme prednú stranu – mne sa veľmi páči tie kvetinky z pretláčacích obrázkoch (dúfam, že tak sa to volá...), a tak som si vymyslela túto jednoduchú techniku na skrášlenie nápisu. Obkreslila som si na výkres číslice... 

 

...a cez ne som pretlačila obrázok. Snažila som sa ho využiť celý na všetky voľné biele miesta.


4. Číslice som potom ešte obkreslila čiernou fixou, aby boli výrazné, a vystrihla som ich.


5. Tu je detail hotovej obálky – nalepené číslice, k tomu jednoduchý nápis „journal“ napísaný na stroji, vystrihnutý písací stroj a ďalšie dva pretláčacie obrázky. Všetko 100% z kitu :- )  


6. Prichádza na rad fólia. Ten kraft papier, ktorý v nej bol zabalený, sa mi páčil, ako sa leskne :D Tak som skúsila celý obal denníčka „zabaliť“ do fólie (je to aj praktické, keď ho hodím do tašky, nebude sa mi zachytávať o ozdôbky na prednej strane).  


7. Fóliu som jednoducho na papier prišila na stranách, kde nebola uzavretá.


8. Až teraz, keď je fólia na mieste, môžeme dať zápisník dokopy. Na dierovanie som použila môj verný Crop-a-dile a na obálke som na dierky umiestnila pre istotu aj priechodky. Všetko som „zošila“ sivo-bielou bakers twine.



9. Keďže listov vo vnútri mám veľa, výkres na obálke je prehnutý na 2x (viď obrázok). Vnutorné listy potom ešte orežeme, aby mali jednotný okraj.

 
Plánujem do denníka nielen písať, ale aj kresliť, maľovať, lepiť fotky, vstupenky, lístky a všetko možné – a tak sa určite hodí aj čo najväčší klip na zatváranie.

Tak vás hádam niečo oslovilo :- ) Majte krásne tvorivé zimné dni :- )

5 komentářů:

  1. Luci, krásné to je! a udělat z propisotů číslice, to je báječný nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nápad, jen možná trochu škoda toho zbytku, ne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucka super!!! Tvoje zapisnickove navody mi chybali. Tesim sa ze si spat ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, mám radost, že tvůj čistý běloskvoucí styl, který se mi tak líbí, tu budeme opět vídat! Zápisníček super!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je úžasný nápad. Určitě využiji i jako dárek pro kamarádku

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover