neděle 10. ledna 2016

PROJECT LIFE day


TITULNÍ STRANA 2016
Alena

Krásnou neděli všem. Vítám Vás u své prvotiny. Mám pro Vás ukázku své úvodní stránky v albu pro rok 2016. Nedříve jsem zvažovala formát kapsy od We R Memory Keepers s jednou velkou kapsou uprostřed a osmi malými po krajích, ale nakonec jsem se rozhodla pro Design E a to hned ze dvou důvodů. Za prvé, udělat společnou fotku s naší kočičkou, abychom se sesynchronizovali a všem nám to slušelo, je naprosto nemožné, a za druhé jsem se zamilovala do naší společné novoroční fotky. Chtěla jsem něco jednoduchého, ale přitom aby fotky dominovaly.


Na zbylé dva čtverce jsem použila bílý a modrý papír s vločkami. Barevným papírem jsem nakonec i podlepila fotky. Po dlouhé době jsem vzala do ruky jehlu a bavlnky a křížkovým stehem vyšila „Our Story“ a „2016“. Doporučuji si vše předem nakreslit na čtverečkovaný papír a až pak naostro dírkovat. Aby vločky nebyly smutné, většině jsem dala do středu enamelku. Na fotky už jsem jen pomocí abecedy napsala naše jména a opět si neopustila pár enamelek.










V druhé části příspěvku Vám chci ukázat, jak jsem vyřešila rozdělení roku 2015 do dvou alb, protože jsem si samozřejmě celý rok namlouvala, že se vlezu do jednoho alba a ono se tak nestalo. Vzhledem k tomu, že k rozdělení došlo až v prosinci, já už všechny fotky měla v albu nalepené a žádné přebytečné nezbyly, rozhodla jsem se pro stránky bez fotek.



Nakonec se jsem nadmíru spokojená s tím, jak se alba tímto počinem odlehčila a provzdušnila. Přeji Vám krásný zbytek víkendu, a pokud už máte svoji úvodní stránku hotovou, pochlubte se nám v naší Pinterestové galerii nebo na Facebookové stránce.

2 komentáře:

Pin It button on image hover