neděle 8. května 2016

Novinky ve světě scrapu / VALIKA


VALIKA
Prajem vám krásny deň,
ťažká úloha písať o tom čo je nové. Trendy, ktoré sa mi páčili pred rokom sa mi páčia aj teraz. Napr. watercoloring alebo zlátenie s fóliou ... Niečo však napísať musím, tak vám napíšem o tom čo ma zaujíma a budem dúfať, že to zaujme aj vás : )



1. MISTI

Tajomné meno. V skutočnosti skratka, ktorá ma mimoriadne pobavila :) Je to skvelá pomôcka na pečiatkovanie. Vedela som, že ju chcem odkedy som ju uvidela prvýkrát. Odrádzal ma však jeden fakt ( nie cena :D robím si srandu šetrila som dlho) - na otváracie dvierka som si sama musela nalepiť fóliu s mriežkou. Bola som si istá, že to nedám dokonale a bublinky si budú žiť svoj vlastný život, preto som čakala. A dočkala sa - asi to výrobca pochopil, tak tú mriežku tam potom dodal sám laserom. Nakoniec stačilo čakať len mesiace a kúpiť. Došla na Mikuláša ako predčasný vianočný darček. Super vec, veľmi si rozumieme.


Možno však neviete, že existujú až 3 formáty:
* Mini - na pohľadnice - je to americký produkt, takže môže byť orientovaný skôr na formát  A2 než na A6.
* MIDI - to mám aj ja - je to rozmer 6x8 inch
* Maxi - to je pre všetkých scrapbookerov, ktorý svoje layouty radi pečiatkujú


2. Hedi Swapp a jej rastúca Minc kolekcia

Heidi vytvorila Mini Minc Machine do rozmeru 6inch pre všetkých cardmakerov a pridala aj nové farby fólii ako napr. biela, čierna, ale aj matná zlatá. Mňa zaujali hlavne ombre fólie. Veď si to len predstavte - zlatá / ružová a tyrkysová / strieborná. To musí vyzerať božsky


Vytvorila však aj štvoricu nových produktov ako dostať fóliový lesk na naše výtvory:
 * Minc Toner Paint
* Minc Art Screen
* Minc Toner Mist
* Minc Toner Ink Marker


Okrem pera na tieto novinky nemám šťastie. Veľmi by som chcela tú farbu tak uvidíme, snáď sa mi čoskoro pošťastí.

3. Watercolor Coloring Book

S antistresovými omaľovánkami pre dospelých sa v poslednom roku roztrhlo vrece. Našla som však 2 produkty, ktoré  sú vytlačené na akvarelovom papieri. Dnes sa sústredím na ten od Prima Marketing.


Rozmer je akurátny 8 x 10 inch. Páči sa mi, že väčšina obrázkov nie je príliš detailná. Nie som lenivá a mám rada maľovanie, ale pustiť sa do strany plnej mini kvietkov si žiada príliš veľa odvahy :) Keď vidíte menej vzoru tak vás to priam láka ... aspoň mňa :) Papier je tvrdý ( okolo 300g/m2) ale maľuje sa na ňom dosť ťažko. Zatiaľ skúšam len rôzne druhy akvareliek, ale chystám sa aj na ceruzky a Zig Clean Color Real Brush Markers.

Ukážem vám niekoľko ukážok: 





4. Shammy od Lawn fawn

Začala to Laura Basson ( už som o nej písala), ktorá asi pred rokom prišla na super trik. Ak použije Absorber, tak si dokonale vyčistí všetky pečiatky a nemusí použiť vlhčené utierky. Ten absorber je látka, ktorú v Amerike pozná každý. U nás sa mi to zatiaľ nepodarilo nájsť, ale asi to bude forma utierky. Chytil sa však toho Lawn fawn a vymysleli Shammy.


Je to super čistiť na pečiatky a je skvelý. Tiež som čakala mesiace kým na mňa prišiel rad. Po čase bude špinavý a ak je na vzduchu stvrdne. Pred použitím stačí pridať vodu a funguje ako nový. Špina vraj nemá vplyv na jeho kvalitu. Rozhodla som sa vyskúšať aj ten môj a funguje. Veľmi sa teším. Len mi je ľúto, že krásna farba bude čoskoro minulosťou.


Dúfam, že sa vám moje novinky páčili. Dajte mi vedieť, čo vás zaujalo najviac. Budem rada :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover