úterý 16. srpna 2016

PRODUKT Papero amo

Chipboardy
ALONA


Zdravím všechny u dnešního článku, který je o hrátkách s novými chipboardy od PaperoAmo. Často je používám nezměněné v dřevěné barvě nebo je potřu inkoustovou poduškou a jednoduše je tak nabarvím.


Dneska je ale taky používám jako razítka a tisknu akrylovými barvami. Líbí se mi, že tak mohu na stránce zopakovat stejný design vícekrát a vytvořit tak vlastní vzor.

Chipboardy jsou celkém pevné a vydrží dlouhé namáčení do akrylových barev. Doporučovala bych je ale lehce otřít a osušit před použitím jiné barvy. Jednak suchá přestávka zabrání deformaci chipboardu (jsou přeci jen z papíru) a jednak si nezašpiníte druhou barvu zbytky předchozí. Já jsem chipboard úplně nevysušila a trochu se mi tak smíchala modrá a žlutá v jednom otisku.


Moc se mi líbí, že sada obsahuje stejné tvary ve dvou velikostech. Rozšiřuje to pak možnosti použití stejného vzoru.


A celé toto razítkování vznikalo okolo fotografie panoramatu Prahy. Město má hodně tváří a je krásné si dát pauzu a chvíli se jen kochat pohledem.


A jak používáte chipboardy Papero amo vy? Budeme rádi, když se s námi podělíte třeba na našem pinterestu.

2 komentáře:

  1. Prima nápad, není nad vlastní zdobení ... a ty chipboardy jsou super, už se na ně těším. Fajn, že PAUZA je pauza i ve slovenštině! 😆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Jani :) A vis, ze si vubec nedokazu predstavit, ze PL-kujes jen v jednom jazyce...

      Vymazat

Pin It button on image hover