čtvrtek 11. srpna 2016

Tvoření ve stylu


Yana Smakula
VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes mám česť predstaviť vám mega talentovanú Yanu Smakulu. Môj najväčší idol. Pripravte sa na dávku kreativity, talentu, nekonečnej fantázie a oslavu štýlu clean and simple.


Yana pochádza z Ukrajiny, ale tento rok sa s manželom a 2 mačkami presťahovali do Ameriky. Jej talent totiž hneď spoznali všetky zvučné mená a pracuje pre tie najlepšie firmy ako Spellbinders, Altenew, Neat and Tangled, Hero Arts, Simon Says Stamp, Gossamer Blue .... Jej nádherné kreácie nájdete na blogu www.yanasmakula.com

Najradšej mám jej videá, ktorých má požehnane na svojom youtube kanály. Niekedy sa venovala aj scrapbookingu a albumom, ale v poslednej dobe prevládajú len pohľadnice. Mala som veľký problém vybrať len niekoľko ukážok, lebo všetko čo vytvorí milujem a obdivujem.

Jej tvorbu som rozdelila do 3 základných skupín:

1. vlastné pozadia

Jana je jednoducho majsterka v pečiatkovaní a vytváraní vlastných pozadí. Okrem iného jej farebné zameranie mi je veľmi blízke, pretože v ňom prevláda ružová, tyrkysová, fialová a žltá.












2. zlaté akcenty

Na svojich pohľadniciach vytvára kompozície so zlatými akcentami. Používa kupované (dostáva ich ako členka DT pre Altenew) , ale také si viete vytvoriť aj doma. Stačí Big shot, vyrezávacie šablóny a zlatý zrkadlový kartón. Na finálny projekt nalepíte zopár flitrov a veľdielo je hotové.





3. romantické kreácie pre Spellbinders

Ak robíte clean and simple, tak je to hlavne o premýšľaní a experimentovaní. Raz za čas chce potom človek vytvoriť aj niečo vrstvenejšie a možno trošku plnšie, preto sa raz za čas Jana odviaže a vytvorí mega vrstvenú romantickú pohľadnicu. Neviem ako to robí, ale s každou šablónou (aj tou najgýčovejšou) vytvorí skvost. Vo videách hovorí o tom ako použiť asi 20 šablón a všetko navrstviť tak,  aby bol výsledok dokonalý.






V podstate je to jedno, lebo všetky jej pohľadnice sú úžasné. Vizuálny zážitok podčiarkujú aj jej skvelé fotky.





A čo som vytvorila ja ? 

Rozhodla som sa vytvoriť jednu vintage pohľadnicu a použiť Spellbinders šablóny, ktoré normálne  nevyužívam vôbec. Výsledok sa ani zďaleka nepodobá Janiným výtvorom, ale nevadí.  Môžeme sa tváriť, že je to preto, lebo som použila len 5 šablón a nie 20 :)


Jednu som vytvorila aj so zlatým akcentom.


No a samozrejme som si vytvorila vlastné pozadia na mojich pohľadniciach. 



Verím, že sa aj vy pridáte k Janiným obdivovateľom.

4 komentáře:

  1. Inspirativní výběr, pokochala jsem se.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvely vyber, Yanu sleduji uz delší dobu a je opravdu úžasná :-) Dovede z "ničeho" udělat skvost a naopak z mraky věcí neudělat kýč :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvely vyber, Yanu sleduji uz delší dobu a je opravdu úžasná :-) Dovede z "ničeho" udělat skvost a naopak z mraky věcí neudělat kýč :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover