čtvrtek 15. září 2016

ORGANIZACE PRACOVNY

VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes by som sa s vami chcela podeliť o novinky v mojej pracovni. Nebude ich veľa, ale predsa len niečo sa vždy nájde. 

Najdôležitejšími novinkami sú tieto stojany na papiere, ktoré sú úžasné. Priamo na stole mám veľkosť A5 a A6. 

Na väčšom mám uložené MISTI, na menšom akrylové bloky. Do poličiek som si uložila všetky farebné, zrkadlové, vzorované a trblietavé papiere. Dúfam, že keď ich budem mať na očiach, tak ich budem aj viac využívať :) 

Kúpila som si aj stojan na veľkosť papiera A4, ktorý je na zadnej poličke vedľa Big Shotu.

V zásuvke mám pripravené A5 euro obaly, nastrihaný A5 papier aj magnetické fólie, teda všetko pre organizáciu pečiatok a vyrezávacích šablón. 

Inak sa na mojej organizácii nič nezmenilo. Systém, ktorý som si vymyslela s A5 zakladačmi mi vyhovuje na 100% Len som musela rozdeliť vyrezávacie šablóny do 2 šanónov a pečiatky asi do 7 ... ( ??!!! ) a to nie je všetko, lebo nové stále skladujem osobitne. 

V podstate sa stále pri organizácii rieši len to či sa obal zväčšil alebo pribudol nový.
Napr. Obal na flitre sa zväčšil.

ale na nové atramentové podušky obal pribudol.

Taktiež pribudol obal na všetky stužky a mašličky, lebo v poslednej dobe som robila veľa svadobných projektov. 

V mojej skrini inak dochádza k tvrdému súboju medzi mojimi scrapbookovými vecami a mojím oblečením, ktoré je dosť utláčané a ten súboj začína prehrávať :)
Veci som si odložila do najlepších pizza krabíc od PA a skúšam nový systém.
Najviac som však pyšná na moju Vianočnú poličku. Minulý rok som si vianočné tvorenie vôbec neužila, preto sa tento rok neviem dočkať.
 
Vianočné drevené ozdoby sú v krabičke.
vianočné vyrezávacie šablóny sú v osobitnom šanóne.
6x6 vianočné papiere sú oddelené od ostatných 6x6 papierov.
Najviac sa však teším na moje vianočné pečiatky. A došla mi aj nová dávka skvelých úžasných pečiatok ... už sa len lepšie zorganizovať a nájsť si viac času na tvorenie.
Ostatné ozdoby sú v samostatnej krabičke.
Teším sa, že všetko je vo svojom vlastnom sáčku a ja mám lepší prehľad o tom čo mám.
Vytvorila som si aj vlastný mix flitrov.
 
Neviem ako vy, ale ja mám tieto rolničky veľmi rada. Projektom dodávajú extra hrúbku a niekedy je problém vtesnať ich do obálky, ale nevadí.
Pri jednom z projektov mi na stole zostala táto kartička a už som si ju tam nechala.
Inšpiruje ma a povzbudzuje, keď premýšľam a trápim sa nad tým, že niečo tomu projektu chýba, ale ja neviem čo :) 
Najlepšie veci sú jednoznačne vytvorené nielen rukami , ale hlavne srdcom, a to spĺňa každá jedna z nás. Už sa aj vy pripravujete na Vianoce ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover