úterý 18. října 2016

ORGANIZACE PRACOVNY

LUCIE

Pracovnu nemám. Zatím. A tak můžu aspoň plánovat, jak jednou bude vypadat. Mám jen pracovní stůl. No, spíš stolek, a když dávám dohromady stránku, tak mám většinu věcí rozložených po zemi. Což není ideální stav, hlavně když se kolem prohání malé dítě.

A tak si sním o té mojí malé místnosti plné světla, stůl budu mít u okna s krásným výhledem. Bílý nábytek se spoustou šuplíčků a skříněk. Velký bílý stůl, všude kolem kytky. A hlavně ta místnost půjde zavřít a já tam budu sama a budu třeba 3 hodiny jenom tvořit…..áááách to jsem se zasnila už asi trochu moc :).

A tak se pojďte podívat se mnou, jak možná jednou ta moje pracovna bude vypadat.















1 komentář:

  1. Janka, ja pracovňu mám, a bola by som veľmi veľmi rada, keby vyzerala takto pekne :))))... Mám organizovaný chaos na stole, vedľa stola, všade okolo...ale mám všetko po ruke. Pa Zuzana

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover