neděle 16. října 2016

PROJECT LIFE day / insta album

LEA

Božinovo insta album je pro mě taková srdeční záležitost :-). A to nejen kvůli Božinovi. Album má takový sympatický formát a jako dárek je tedy naprosto ideální. První Božinovo album jsem dělala loni přesně touto dobou pro mého taťku k narozeninám (Božin je z poloviny jeho) a podívat se na něj můžete ZDE. Překvapivě i letos má taťka narozeniny, takže i letos dostane plné album Božina :-).

Aby mi alba k sobě krásně ladila, opět jsem si nechala objednat korkové (jedno je volné, tak neváhejte, je dokonalé - TADY).


Vůbec jsem se z loňského alba nepoučila a opět je nacpané skoro k prasknutí, ale když já mám tolik pěkných Božinových fotek!  


Album navazuje na to předchozí, takže obsahuje fotky od října 2015 do září 2016. A aby to bylo všem jasné, tak je to hned na první stránce nalepené.


Na zdobení jsem používala pouze české Papero amo samolepky, výseky, razítka, ať už z kitů nebo volně prodejné. Takže v celém albu nezahlédnete jediné cizí slovíčko a to je prostě báječné!

Pohodlně se usaďte… začínáme!































 

4 komentáře:

  1. Leus tak to je naprostá paráda. Tatka bude mať určite radosť :-) kraaasa a Bozin je veľký fešák ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. to se muselo kraaasne delat! ty jo, uplne se mi po tom insta zastesklo, budu muset vymyslet, koho zase kdy obdaruji :D

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover