pátek 7. října 2016

SCRAPBOOKING návod

LUCIA
 
Dievčatá milé : )
Dnešný návod je vlastne len akoby časť tvorby scrapbookovej stránky. Nedávno som si robila poriadok v albumoch a – prosím, neukameňujte ma za to – niektoré som vytriedila... také, čo som robila narýchlo a nemala som k nim žiaden vzťah (ak sa dá mať vzťah ku scrapbookovej stránke : D ). Fotky mi ale bolo ľúto vyhodiť, tak som si ich nechala aj s ozdôbkami a vrstvením – a to je začiatok tohto návodu.

Tými fotkami som si vyzdobila jednu nástenku – a s novou fotkou na jesennú tému som si vytvorila ďalšiu.

Potrebovať budeme to, čo potrebujeme na (každodenné?) tvorenie – papiere, nožnice, lepidlá...


Na fotku som nalepila nadpis a rozhodla som sa použiť aj listy zo stromu. Sú tak krásne farebné, že za tu chvíľku, kým tak vyzerajú, to stojí.


Ako vrstvenie som použila len zopár bielych papierov. Jeden väčší list som nalepila zozadu a menší rovno na fotku. Použila som viac menších kúskov obojstrannej lepiacej pásky, aby sa list časom čo najmenej zcvrkol.


Jednu vrstvu som nechala dlhšiu a na ňu prišiel journaling napísaný na stroji. Ozdobená fotečka je na svete a okrem toho, že môže ísť na scrapbookovú stránku, sa hodí aj ako dekorácia na stenu alebo nástenku.




1 komentář:

Pin It button on image hover