pátek 14. října 2016

SCRAPBOOKING návod

Video návod – jak pracovat s kontrastním podkladovým papírem
ALONA


Zdravím všechny u dnešního layoutového videa, které jsem chtěla pojmout jako návod pro použití kontrastních papíru pro scrapbookový LO.


Nakonec vzniklé video je taky o tom, jak se v reálu tvoří LO. Někdy to není stránka na první pokus. A celý proces tvorby je série pokusů a omylů, než vznikne něco, s čím jsem opravdu spokojená.



Nechala jsem se inspirovat dětmi, které jsou v pohodě v jakémkoliv prostředí (Comfortable Anywhere). A i když mi tvorba nešla úplně od ruky, nechala jsem se prostě unášet procesem.


Doufám, že Vás video bude bavit a že si vyzkoušíte práci i s náročnějšími vzory. A zůstaňte Comfortable Anywhere :)

1 komentář:

  1. alonk ako stale dokonalost. obdivujem tvoju odvahu ;) ♥ a tesim sa na dalsie videjko

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover