čtvrtek 13. října 2016

TVOŘENÍ VE STYLU

Eunyoung Lee
LUCIA

Tentokrát som si vybrala Eunyoung Lee. Sledujem ju už dlhšie na instagrame a v Studio Calico galérii, ale dodnes neviem, ako sa číta to jej meno :-D Jej práca je však podľa mňa neskutočne krásna, každý nový layout má niečo originálne a nádherné... Ak ju ešte náhodou nepoznáte, posúďte sami : ) Vybrala som niekoľko z jej prekrásnych stránok:





Z nového creative kitu som vytvorila stránku (uvidíte ju už čoskoro spolu s ostatnými : ) ) ako scraplift na túto jej krasotinku:


... a pre tento článok som vytvorila ešte jednu. Tu je originál:


Veľmi sa mi na nej páči, že napriek tomu, že je úplne čistá, biela a jednoduchá, nepôsobí nudne, vďaka pozadiu, na ktoré asi použila nejakú modelovaciu pastu (v tomto som ja úplný amatér...). Ja som si to preto nahradila kancelárskym papierom, embosovaným na Big Shot-e, ktorý som poprišívala na papier na spôsob quiltovej prikrývky. Samotná fotka – a zdobenie okolo už zabralo fakt len pár minút... a tu je výsledok : )






1 komentář:

  1. Wow,úžasné stránky,úplně na mě z nich dýchá pohodová atmosfera a takové útulno...
    A tvůj patchwork je také skvělý nápad,díky za něj :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover