pátek 17. března 2017

PROJECT LIFE LAYOUT

LEA

Koncem ledna jsem s děvčaty letěla na kreativní veletrh do Frankfurtu. Jedna z mnoha mezizastávek byla i v Uherském Hradišti. A abych nějak vyplnila dopoledne, kdy naše děvčata velice pilně pracovala, pomáhala jsem alespoň trochu připravovat kity na měsíc únor. Tak se stalo, že jsem všechny kity viděla a mohla si i ošahat dřív než všichni ostatní a to je opravdu veliká událost! Všechno bylo nádherné, ale u PAGE kitu jsem si pro sebe (nahlas bych si to nikdy nedovolila, když vidím tu práci, která se za vším skrývá) říkala, že vlastně nevím, co s ním budu dělat, protože barevně to pro mě nebylo úplně ono… nemám ráda modrou. Jenže… pak holky předvedly své úžasné stránky a Jani S. návod na další krásnou stránku. A bylo jasno! Tento kit je naprosto dokonalý! Z toho plyne poučení, že žádný kit není špatný, každý je prostě svůj a vždycky z něj dokážete vytvořit spoustu krás :-).

Pokud tento kit nemáte nebo potřebujete doplnit zásoby, které jste už vypotřebovaly, tak TADY jsou jednotlivé materiály volně k zakoupení. Já jsem si zásobu doplnila. JUCH!

Kit jsem použila na svůj cestovatelský týden.


Na levou stránku jsem použila panoramatickou kapsu v designu A.



Označení týdne na úvodní kartičce jsem vytvořila ze samolepících dřevěných písmenek, které už bohužel nejsou k dispozici (štěstí, že mám dvě balení :-)), ale jsou nelepivé v kraft provedení (ty mám samozřejmě taky, no… nedá se jinak). Nadpis jsem se snažila nalepit jakože halabala a né podle pravítka, ale když jsem jej vyskládala nanečisto, tak se mi zdálo, že vypadal líp než teď :-).


V Hradišti jsem konečně i já dostala kartičku, kterou jste vy měly koncem roku ve svých balíčcích a tu jsem podlepila žlutou omítkovou čtvrtkou, která je nejlepší!


Journalingy jsem psala na mřížkovou čtvrtku, kterou jsem doplnila flanelovou a vystřiženými květinkami. S těmi jsem se inspirovala u Jani. S., protože to vypadalo úžasně a květinky se k tomu samy nabízely. Některé jsou podlepené 3D páskou. Do středů květinek jsem lepila malé perličky.



Na zdobení jsou používala materiály z kitu.




Nakonec jsem si z dřevěné čtvrtky ušila ještě kapsičku na všechny jízdenky, letenky, boarding pasy, apod. Chápejte, já jsem letadlem letěla poprvé v životě, tak vše muselo být zachováno… včetně účtenky na minerálku za 80,--, kterou jsem si na letišti koupila.



Ze čtvrtky jsem uřízla pruh o šířce 17 cm, který jsem přeložila napůl a z horní části uřízla trojúhelník. Dřevěná čtvrtka má z druhé strany mašličky, které se mi nehodily, tak jsem je přelepila žlutou omítkovou čtvrtkou. Z acetátové folie jsem si uřezala pruh, který bude sloužit na zavěšení do alba a vše jsem k sobě sešila bavlnkou. Postup na podobnou kapsu najdete TADY. Vrchní stranu kapsičky jsem si trochu pocákala gessem a dozdobila materiálem z kitu.  



 
 
To byl ještě únorový PAGE kit a já už se velice těším, jak začnu tvořit z březnového, čímž se příjemně naladím na kurz s báječnou Paige :-). See you soon!

7 komentářů:

  1. jeeej to je krása leuška a veľká česť byť súčasťou tvojho albumu ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné stránky a ta kapsička je super ;-) Peťa Proch.

    OdpovědětVymazat
  3. Leuš máš to naprosto nádherné, a kapsička je třešničkou na stránce ...

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, ta kapsička je parádna 👍 A ked človek letí prvý krát lietadlom 😊 vśetko treba odložit na pamiatku.

    OdpovědětVymazat
  5. Leuško, máš to tak vytuněné, že se kochám znovu a znovu! A s těmi milimetry i táááák rozumím!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover