sobota 29. dubna 2017

CHALLENGE 5/2017

Vzorovaná
LEA


Po roce na mě opět vyšlo zadání další challenge. Určitě se budu opakovat, když napíšu, že vymyslet téma challenge je pěkná challenge! Pár dní mi v hlavě brouzdal jeden nápad, který nakonec podpořil skvělý článek Jani V. http://paperoamo.blogspot.cz/2017/04/scrapbooking-layout-serial-ii.html.
Takže zadání mé challenge zní: na stránce musíte viditelně použít minimálně 3 vzorované čtvrtky. Jak, to už je na vás. Spoustu inspirace najdete v již zmiňovaném článku, ale jednu inspirační stránku jsem pro vás připravila i já :-). A bylo hodně těžké neinspirovat se úžasnými stránkami, které jsou v článku ;-). Takže se vůbec nebojte a směle do řezání! Lepší řezat čtvrtky než děti, že :D. Těším se na vaše vzorované projekty!

Vytvořte scrapbookovou stránku

  • Téma: Vzorovaná challenge
  • Podmínka: na stránce viditelně použij minimálně 3 vzorované papíry
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů)
  • Posílejte vaše soutěžní projekty do půlnoci 26. 5. 2017 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE. Fotografii prosím pojmenuj ve tvaru ANNA.N (křestní jméno, tečka, první písmeno příjmení)
  • Fotky budou vystaveny 27. 5. a vítěze vyhlásíme 30. 5. 2017.
 VÝHRA

Poukaz do eshopu Papero amo v hodnotě 250 Kč.


 





4 komentáře:

  1. super zadanie aj stranka leus ♥ velmi sa mi to paci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Leuš a ty si prešla na obdlžnikový formát?? Alebo to je len výnimka?? Inak stránka je super aj mne sa veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi ano, kvůli místu... na nové 30" album už není prostor, tak jsem se rozhodla zkusit tento formát a vyplnit album, které mám z kurzu s Teresou Collins :-) je to velice příjemná změna :-) a děkuji!

      Vymazat

Pin It button on image hover