neděle 28. května 2017

EXTRA KIT projekty

VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň, 

máme tu čas prezentácie prenádherného májového extra kitu. Páčilo sa mi na ňom všetko - abeceda, origami zvieratka, dokonalí smajlíci, farby .... proste všetko
Prejdime rovno k veci. Toto je úvodná májová strana:
smajlíci sa mi hodili :) mohla som ich nalepiť aj na tú fóliu, ale nalepila som ich radšej na papier:
 
Májový rozdeľovač je taký jemný a jarný:
Až pri úprave fotiek mi napadlo, že by sa k zajačikovi hodil nápis máj lásky čas z májového Page kitu
Ozdobné nálepky sa hodia tak dobre až ich vlastne ťažko rozpoznať:
Inak tie kožené nálepky sú super:
Tak a toto je môj mesiac v skratke:
Prikladám zopár detailov:
Veľmi by sa mi páčilo keby baby z nálepiek vyrobili razítka. To by bolo super.
Pomohla som si aj ozdobami z Page kitu, ktoré sú už k dispozícii v obchode.
Máj som ukončila takto minimalisticky:
 
Nádhernú abecedu som využila na ukončenie apríla. Je to heslo jednej knihy, tak prikladám na pobavenie:
 
Verím, že aj vy ste boli s extra kitom nadmieru spokojné tak ako ja :) 
 
JANA B.
Jak už řekla Valika, květnový extra kit byl opět něco extra. Nejvíc se mi líbily všechny výseky a protože ty já ve svém diáři používám sporadicky, zhotovila jsem opět jednu dvoustranu do svého TN: My friends. Neb nový telefon se takovým kamarádem tak trochu stal. Jak vidíte, extra kit se dá využít opravdu všude, i při tvorbě stránky.
 

Tím, že stránky k sobě povětšinou slepuji, neb mi vadí, pokud barevný papír z jedné strany prosvítá, jsem si mohla dovolit i šití. Písmena jsou z kolekce Život je krásný od Lucky Barabas. Hodí se ke všemu!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover