neděle 20. srpna 2017

CARD KIT projekty

VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň,  
podtitul dnešného článku je nasledovný: aj 3 pierka stačia :) z aktuálního CARD KITU.
 
Začnem však rozkošným vtáčikom, ktorý sa dá krásne vyfarbiť rôznymi spôsobmi a aj farbami. Hľadala som kombináciu farieb na internete a našla som toto.

V podstate by som tú inšpiráciu ani nemusela uvádzať lebo výsledok sa vôbec nepodobá :)
 
Ani tá druhá nie je pastelová .... no čo už - mám rada žiarivé farby. 
 
Vráťme sa však k podstate tohto článku - 3 pierka, vďaka ktorým si urobíte krásne pohľadnice.Začala som perfektnými papierovými výsekmi.
 
Trošku lesku som dodala platinovou pastou, ktorá krásne ladí so sivým základom.
 
Konečne som využila aj papiere. Krásne odtiene. Na moje gusto sú trošku mäkké, ale na "one-layer" postačovali.
 
3 pierka sú v podstate viac než dosť :) 
 
Pierkovou pečiatkou som doslova posadnutá, ale zvyšok vám ukážem o mesiac :) Tešíme sa ako krásne tvoríte a zdieľate. Dúfam, že doplníte fotky aj z tohto card kitu - ZDE.

ALENA

Vždy čekám, co holky vymyslí a pokaždé jsem víc a víc překvapená. Evidentně jsou to nevyčerpatelné studnice nápadů. I já jsem se vrhla na nějaká ta přáníčka. 
 
U prvního jsem si jen pomocí šablony vyřezala kruhy různých velikostí a pak podlepila papírem s pírky. 
 
 
U druhého jsem musela využít razítko ptáčka a po dlouhé době vytáhla embosovací prášky
 
 
U třetího jsem použila zbytky papíru a udělala si "pletení".  
 
 
Pírka. Nejdřív jsem si je chtěla schovat na něco velkého, ale nakonec jsem je vzala všechny a použila na jedno jediné přání (ještěže jsou v kitu samolepky a razítko). 
 
 
Páté přání je taková ta moje klasika a u šestého jsem vyřízla do základu trojúhelník a ten podlepila dvěma papíry pomocí 3D čtverečků. 
 

 
Moc se těším na vaši tvorbu a nezapomeňte ji nahrát na fb v naší skupince.

1 komentář:

Pin It button on image hover