pátek 25. srpna 2017

PROJECT LIFE LAYOUT návod

LEA

Při duševní přípravě (rozuměj v duchu :-)) na tento návod jsem si vzpomněla, že jsem už několikrát chtěla do svého PL alba zakomponovat techniku, kterou nám v dubnu loňského roku ukázala Jani V.. Jedná se o techniku výseky “tón v tónu”, podívat se na ni můžete ZDE.

V lepení byl zrovna na řadě 25. týden a začínalo mé nejoblíbenější roční období - léto, takže nejenom proto byl jasnou volbou červencový PAGE kit . Ale hlavním důvodem byly krásné jednobarevné čtvrtky. Pro tuto techniku ideální. Po shlédnutí mých šablonových zásob jsem se rozhodla pro hexagonové.



A pak už jsem ladila barvy čtvrtek a vyřezávala a skládala hexagony podle toho, jaké zdobení jsem použila.






Aby journalingové kartičky nebyly jen holé, také jsem je dozdobila barevnými výřezy hexagonů.




Tímto bych ráda prohlásila (aniž bych chtěla někoho naštvat), že první album letošního roku mám hotové! Na poslední stránku v albu jsem se rozhodla použít svoji luční fotku, kterou jsem pořídila ve zlaté hodince, více TADY, a řízla ji podle návodu od Lucky Š.


To je pro dnešek vše a já už pomalu v duchu skládám úvodní stránku druhého alba.  

3 komentáře:

  1. Leus, nadhera! Miluji hexagony, ale porad na ne zapominam ... Mas to moc krasne zladene ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Leus, ta velka fotka je naprosto uzasna!!! A hexagony miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lei tak to je naadhera, perfektni barvicky a ta fotka wau, kraasne zakonceni alba:-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover