sobota 28. října 2017

PAGE KIT projekty

JANA S.
Přeji vám příjemný sváteční den, hlásím se svou porcí projektů z říjnového PAGE kitu. Nejkrásnější nápady jste již viděly – Silvie, Jana B, ani Jana V  vás jistě nenechaly na pochybách, že tento kit se prostě nedá jen tak odložit na později … a my jsme – moc rády! – viděly první vlaštovky od vás. Já se s kitem začala mazlit teprve nedávno, ale od začátku jsem věděla, že ho použiju na náš výlet za dýněmi … Jestli vám to přijde divné – dýně jsou přece oranžové a kit tuhle barvu vůbec neobsahuje – máte pravdu. Hodily se mi ale všechny ostatní barvy ... posuďte samy.
 
Místo jedné fotky jsem použila koláž, protože jsem si prostě nedokázala vybrat (pokolikáté už?). Pod koláž jsem navrstvila spoustu krásných něžných papírů z kitu a přidala k nim ještě jeden (srdíčkový) ze stejné kolekce. Neodolala jsem totiž a opět přikoupila papíry. Základ layoutu byl hotov. 
Zdobila jsem výřezy z kitu: delší větvičky jsou z neúplného věnečku, který Jani B pracovně nazvala „parohy“ ;) a přidala ptáčky z jednoho z kitových papírů. Moc se mi hodil samolepící štítek z Extra kitu – jsou dokonale pevné, moc dobře se s nimi pracuje – a je jich tam spooooustu, jupí!. Nápis je složený ze samolepících frází nalepených na tenčí karton – zbyl mi z originálního balení fotopapírů. Přidala jsem pár sponek sešívačky a jako „smetí“ použila enamelky. Něco mi říkalo, že by se tam nějaké dobře mířené cákance vešly … ale rozhodla jsem se protentokrát vydržet bez nich. Stejně mi ale na stránce ještě něco chybělo, a tak jsem jí alespoň doplnila o rámeček, na němž jsem si vyzkoušela skvělý detail s enamelkami, který jsme nedávno měly možnost obdivovat na dokonalé stránce od Jani V.
 
Přestože koláž obsahuje docela dost fotek (manžel byl mrzutý, že některé jsou opravdu malé, ale co nadělám, když jich je tolik!), zbylo ještě pár, se kterými jsem se rozloučit nechtěla. Vešly se na PL stránku ze stejného týdne. Byl to sice opět boj s místem, ale nakonec jsem situaci vyřešila výklopnou kapsou – většina journalingu a pár fotek je pod prostřední fotkou psího vína.
 
Tvoření jsem si urychlila použitím journalingových kartiček PA. Ostatní kartičky jsou z kitových papírů. Zdobit jsem se snažila střídmě, ale stejně se mi zdá, že je toho na stránce až moc … no řekněte, vy těm Silviiným ručně psaným nápisům odoláte? Vpravo nahoře je fráze z Extra kitu. Větvičky jsou ze stejných parohů jako na layoutu, doplněné dalšími výřezy a číslo týdne je z kitové abecedy.
 
Doufám, že už máte také něco vytvořeno a moc se přimlouvám, abyste se s námi o své projekty podělily v Rodině Papero Amo naFacebooku.  
Hezký, pokud možno tvořivý, víkend.

6 komentářů:

  1. Jani to je tak krásne. Mám chuť sa na všetko vykaslat a sadnúť k tvoreniu. Len mi nejak chýbajú také krásne fotky. Veľmi sa mi páči veľká stránka taká jemná a čistá. A rámik s enamelkami som už aj ja obkukala ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sa budem těšit, keď nám ukážeš výsledok - a o Tvoje fotky sa nebojím! :) Ďakujem!
      P.S. Pár fotiek je mojich, takže sa konečne nechválim "cudzím" perím ... ;)

      Vymazat
  2. Opět moc pěkná stránka,líbí se mi ta kolážovaná fotka,musím si to zapamatovat,až si nebudu schopna vybrat jen jednu.PL je taky mic pěkné.Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, moc díky! Koláže jsou často východiskem z bryndy ... používám je čím dál častěji. ;) A ve Tvém podání bude stránka s koláží jistě taky super.

      Vymazat
  3. Jani, to je krasa videt dynove fotky v kombinaci s jinou barvou nez orazovou! A ta ruzova proste ladi paradne, jsi kouzelnice!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover