pátek 6. října 2017

SCRAPBOOKING LAYOUT návod

Layout pro „velké chlapy“
JANA S.
Nevím jak vy, ale mně se přes všechna předsevzetí nedaří nenakupovat nové papíry. Málokdy mám už při pohledu na čtvrtku přesnou představu, na co ji chci použít. Vybírám srdcem. ;) Podobně tomu bylo s Boys Fort od Pinkfresh Studia, když u ní bylo jasné, že je pro Chlapy. Protože podobných kolekcí není zas tak moc, zásobila jsem se. No, možná budu ještě dokupovat. Ani jsem netušila, že papíry použiji v podstatě hned … teda, jeden z nich a nějaké ozdoby k tomu. 
 
Ale pěkně popořádku. Máme doma už 6-letého „chlapa“. Z oslavy jeho narozenin jsme nepořídili nijak zajímavé fotky, ale v  den D vzniklo několik krásných, barevně velmi zajímavých snímků venku. Jelikož se má scrapovat to, co člověku zrovna dělá radost, scrapla jsem narozeninový layout trochu jinak. Dnes nečekejte něžnůstky, dámy! 
 
Jedno bylo jasné od začátku – chtěla jsem využít tuhle čtvrtku Bold z BoysFort. K ní jsem pak vybrala ještě další čtvrtky ladící s fotkou a pustila se do práce. Kompozici jsem měla vymyšlenou raz-dva, ale tu vám zatím neprozradím. Není to nic neobvyklého. Ani zdobení není netypické, nově (pro mne) jsem si však trochu hrála na ruční plotr … 
 
Nejdřív jsem si z tvrdšího papíru vystřihla pravidelný křížek (všechny obvodové čáry měří 1cm) a použila ho jako šablonu. Z barevných papírů jsem dle šablony vystřihla další křížky (modrá čtvrtka od Bazzil Basics, růžová čtvrtka z kolekce Shine od Crate Paper, žlutohnědá čtvrtka je nějaká archiválie).
 
Na světlou čtvrtku z kolekce Dream On od Pinkfresh studio jsem si podle šablonky naznačila místa a skalpelem vyřízla poloviny křížků v jedné řadě. 
 
Některé barevné křížky jsem přeložila napůl a vložila je do vzniklých děr.
 
Poté jsem všechny prošila přes obě vrstvy podkladových papírů. Bylo to trochu krkolomné, mnohem jednodušší by bylo jen obříznout půl křížku (nebo jakéhokoliv osově souměrného motivu) a přeložit ho na druhou stranu), ale mně se barevnost použité čtvrtky z druhé strany nehodila … 
 
Každopádně s výsledkem jsem spokojená. Přijde mi, že to trochu mohutnější křížky zjemňuje a je to zkrátka zas malinko jiný prvek na stránce. Co vy na to? 
 
Následovalo už jen zdobení. U něj jsem obrazovou dokumentaci nepořizovala, bylo by to zbytečné. Fotografii jsem podložila kusem čtvrtky z kolekce Gather od Crate Paper a kouskem vellumu. Visačka je natištěná na bílý papír a dozdobená kouskem čtvrtky z kolekce Carousel od Crate Paper, doplněná průchodkou. Využila jsem jednu z Boys Fort abeced  a také dřevěné buttonky.  Ty nějak neumím vynechat! Moc se mi hodily i balónky a enamelky z červencového PAGE kitu, které celý LO zjemnily. Aby byl LO „můj“, nechybí mu šitý rámeček kolem světlé čtvrtky a pár cákanců tuší … Tak jo, už nezdržuji, tady je výsledek
 
Baví mě, protože jsem zase jednou částečně vystoupila ze své komfortní zóny a potlačila nutkání pracovat se 2, nanejvýš 3 barvami. A také proto, že tohle je zatím ten nejméně miminkovský LO, jaký jsem pro svého syna vyrobila. On byl spokojený, já jsem také. 
 
A co vy, vyzkoušíte si vyříznout křížky, srdíčka, kolečka, … či jiné souměrné tvary? Je to zábava!
 
Hezký víkend,
Jana

7 komentářů:

  1. Jani to je zase jedna parádne prepracovaná stránka.Kriziky sú super a ta farebná kombinácia 👌Asi sa nechám inšpirovať.;-) Ja to mam moc rada to ručne vyrezávanie,baví ma to. Tesim sa na dalsie vytvory 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, si poklad, vďaka. Teším sa na Tvoju verziu! 😊

      Vymazat
  2. Miluji takové zajímavě provedené detaily!!! Promyšlené a krásné. A originální. PIN a Lift;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, díky a super! Jelikož Tvé lifty jsou obvykle lepší než originál, opravdu se moc těším! 😉

      Vymazat
  3. Tak ja bez slov 👍👍👍 veľmi sa mi páči tento štýl Janky S.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, tak to bych na tvou stránku netipla,😉 ale na co sáhneš ( mno, spíš do čeho řízneš) vyjde z toho pecka!!! Úžasné, originální, inspirující👍🏻👍🏻👏👏👏😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover